HR-interim

Har du ett större behov under en längre period av ett HR-stöd kan du också hyra en av våra konsulter på ett interimsuppdrag.

HR-interim

Har du ett större behov under en längre period av ett HR-stöd kan du också hyra en av våra konsulter på ett interimsuppdrag.

Så här fungerar det

I en tid av stora omställningar och hög osäkerhet är en interimlösning ett bra alternativ till att anställa. Ett interimsuppdrag innebär att ditt företag tar in en konsult eller interimledare under ett visst projekt eller en viss period, exempelvis för att täcka upp vid en sjukskrivning eller en föräldraledighet.

Våra konsulter och interimsledare är erfarna samt kompetenta och i vårt nätverk hittar vi rätt personer för att möta ditt behov. De har valt att vara konsulter eller interimsledare och många av dem har lång erfarenhet av att ha denna typ av uppdrag. Uppdragen varierar i omfattning där vi skräddarsyr lösningen efter uppdragets behov. Kontakta oss så gör vi tillsammans en bedömning av din organisations behov.

Fördelar med HR-interim

Få rätt resurs vid sjukdom eller föräldraledighet

Tillsätt rätt kompetens för en period vid behov

Flexibelt och anpassningsbart i tid och kostnad

Säkerställ att verksamheten fungerar

Nyfiken på mer?

Det finns mycket vi kan hjälpa dig med inom ramen för ditt HR-abonnemang. Spana in andra områden och frågor vi kan stötta dig inom.